Menu

Systemy prognozowania popytu na kwalifikacje w Danii i Portugalii

  • O projekcie
    • Eksperci I fazy projektu
      • Blog
    • In English
      • Basic information
    • Cel projektu
    • Grupy docelowe
    • Partner projektu
  • Aktualności
  • Dokumenty i przydatne linki
    • PODRĘCZNIK – wsparcie osób dorosłych
    • Diagnoza – narzędzia narzędzia wypracowane w modelach
    • Materiały edukacyjne wypracowane w testowanych modelach
    • Walidacja – dokumenty wypracowane w modelach
    • Dokumenty wypracowane w projekcie
  • Modele wsparcia
  • Informacje o modelach wsparcia
    • Obcokrajowcy z prawem do legalnego zatrudnienia w Polsce
    • Osoby z niepełnosprawnością sensoryczną i/lub fizyczną
    • Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
    • Osoby w wieku 50+
    • Osoby z obszarów defaworyzowanych
    • Osoby pozostające bez pracy (bierne zawodowo i/lub bezrobotne)
    • Pracownicy zakładów pracy gotowi uczyć się z własnej inicjatywy (zwłaszcza mśp)
  • Trzy kroki ścieżek poprawy umiejętności
    • Indywidualna diagnoza umiejętności
    • Wsparcie edukacyjne
    • Walidacja
  • Informacja i promocja
    • Konferencje
    • Publikacje
  • Harmonogram wsparcia
  • Rekrutacja Grantobiorców nr 2 – Wyniki
  • Rekrutacja Grantobiorców nr 1
    • Wyniki rekrutacji Grantobiorców
    • FAQ
  • Pytania i odpowiedzi
  • Kontakt

Marta Mieszczanek, Jan Elbanowski, Systemy prognozowania popytu na kwalifikacje w Danii i Portugalii

Dokumenty i przydatne linki

  • Dokumenty programowe
  • Konferencje

O projekcie

  • Cel projektu
  • Grupy docelowe
  • Partner projektu

Rekrutacja Grantobiorców

  • Rekrutacja Grantobiorców nr 2 - Wyniki

Eksperci projektu

  • Eksperci I fazy projektu

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa

Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa

© 2004 - 2019 Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.OkPolityka Prywatności