23 maja 2019
Warsztaty aktywizacji zawodowej NEET-sów
W dniach 27-28 i 29-30 maja 2019 r. Fundacja Educare et Servire organizuje w Krakowie bezpłatne warsztaty dotyczące form aktywizacji zawodowej osób tzw. NEET (osób w wieku między 20. a 34. r.ż., nie uczestniczących w edukacji i równocześnie nie podejmujących aktywności zawodowej). Warsztaty adresowane są do publicznych i niepublicznych podmiotów działających na rzecz aktywizacji edukacyjno-zawodowej […]
22 maja 2019
Wizyta studyjna w Irlandii
W dniach 12-15 maja 2019 r. w ramach projektu „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych” odbyła się w Irlandii trzecia wizyta studyjna zorganizowana przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji. Celem wizyty było poznanie irlandzkiego systemu edukacji dorosłych oraz systemów wsparcia osób dorosłych z niskimi umiejętnościami podstawowymi, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami wizyty a instytucjami przyjmującymi oraz analiza […]
22 maja 2019
Seminarium EPALE: Jak uczyć najbardziej doświadczonych, czyli o edukacji seniorów
W dniu 10 czerwca 2019 r. w Toruniu na Wydziale Nauk Pedagogicznych UMK odbędzie się Seminarium EPALE: Jak uczyć najbardziej doświadczonych, czyli o edukacji seniorów. Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie, podczas którego zaplanowaliśmy dla Państwa interesujące wystąpienia. Zaprezentujemy między innymi: •Dobre praktyki w integracji pokoleń na przykładzie wolontariatu. •Jak projektować karierę zawodową seniora? •Niestandardowe formy edukacji […]
21 maja 2019
Dni Uczenia się Dorosłych
Fundacja Rozwoju Systemy Edukacji włączyła się w promocję Dni Uczenia się Dorosłych 2019. Poprzez „Dni uczenia się dorosłych” chcemy pokazać, że uczenie się przez całe życie zmienia człowieka i jego życie na lepsze. Kampania będzie prowadzona w całej Polsce w dniach od 15 września do 15 października 2019. W ramach „Dni” będą realizowane Wydarzenia w […]
29 kwietnia 2019
Trzecie spotkanie Zespołu Ekspertów
W dniu 26 kwietnia br. odbyło się trzecie spotkanie z Zespołem Ekspertów projektu „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Rozpoczęło się od przedstawienia uwag Grupy Sterującej dotyczących opracowanej na potrzeby projektu definicji osób dorosłych o niskich umiejętnościach podstawowych oraz zaplanowanych potencjalnych grup docelowych. Dalsza część spotkania miała charakter warsztatowy. Eksperci projektu rozpoczęli ją od opracowania […]